czwartek, 9 marca 2017

podsumowanie

natknęłam się wczoraj w necie na zdjęcie, na którym stoję w EMPIKu w kolejce po podpis Olgi Morawskiej, z jej książką w ręku "Od poczatku do końca"
ożyły wspomnienia
siedem lat
zdecydowanie tych chudych
ufam, że już za mną ;)
spora dawka niełatwych lekcji odrobiona
co przyniesie tzw. dalej ..zobaczymy
przemknął mi w myślach kalejdoskop wpisów i zdarzeń jakimi dzieliłam się tutaj i tutaj
i tu :)
i czuję dziś, że ze spokojem mogę powiedzieć - starczy już
siedem lat niosło mnie pióro i pojawiały sie wpisy na zasadzie "buch i jest"
myślę, że tak jak wyrasta się kiedys z zamałych ubrań
tak podobnie jakoś przyciasną może wydać się nagle pewna forma możliwości - nawet tak miła jak ta tutaj
i wypada powiedzieć wtedy sobie i Innym
dziękuję
bardzo dziękuję

pss Blue Tobie najmocniej



2 komentarze:

  1. A ja tu trafiłam dopiero dzisiaj? Jak to się stało ??
    Widocznie w tym chaosie, który uwięził mnie w swojej klatce pomyliłam blogi ;-( Ściskam najserdeczniej Moja Odnaleziona ;-)**

    OdpowiedzUsuń